Ahad, 2 Oktober 2011

AKU MASIH MENYAYANGINYA SEPERTI DULU

assalammualaikum....nukilan ini khas utk org yg tersayang yg jauh dimata...aku memang tidak layak utk menyintai dia...tapi sebagai manusia biasa aku tidak mampu lari dari kenyataan,,,dia menjadi rebutan setiap insan...aku tidak tahu sampai bila aku terus menyintai dia..adakah sampai keakhir hayatku...aku terlalu taksub mengejar cinta yg tiadak pasti menjadi milikku...titisan berderai dipipiku...sewaktu dia menjauhkan diri daripadaku...hanya ALLAH sahaja yg tahu  bagaimana perasaanku sewaktu itu...sesungguhnya aku tetap menyintai dia seikhlas hati ini...dan cintaku padanya krn ALlAH S.W.T..aku berharap pada agar dia kembali kpd ku seperti dahulu..andai aku dapat putarkan waktu,akan aku semai kasih-sayangku yg tidak sempat aku berikan kpdnya...dan tidak mungkin aku mengulangi kesilapan yg lalu..kesilapan yg amat besar..kesilapan yg telah menghilangkan kepercayaan dia terhadapku...YA AllAh berikanlah aku ketenangan hati..andai dia jodohku..KAU tunjukkanlah kebenaranya...sekarang ini aku berserah kpd MU YAALLAH..AMIN YARABBALALAMIN...aku masih menyayanginya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan